This is my blog, my way, my mind, my say.If you don't like it, get out, get out, go away. Cause this is my site, my crib, my likes.If you don't like it, get out,Get out of my site.Follow je senang kan.I'll appreciate your kindness.THANKYOU.TERIMAKASIH :)

Sunday, December 12, 2010

i love pet you now...


saya suka akan hamster...suka sesangat...
saya ada banyak hamster...
saya cuma beli 2ekor hamster sahaja...
sekarang saya ada 5ekor hamster... (=
2ekor hamster yang saya beli itu nama nya L-fio P-fiona
kelakar bukan nama nya...FIO...hahaha
okayy la itu,sekurang-kurang nya,dia ada nama bukan.. (=
saya sesesesangat sayang akan hamster saya...
anak2 dia saya tak tahu mahu kasi nama apa...
sudah banyak bulan jugak dia lahir,tapi tak ada nama yang terAWESOME lagi..(=
hahaha..

TIP''ssssssssssssssssssss!!!
kenal li lah hamster anda ...sama ada *JANTAN atau BETINA*
hahahaha...
moga2 kamu semua terhibur okayy..
P/S :- I LOVE MY PET'sss SESESESESANGATTTT

No comments:

Post a Comment