This is my blog, my way, my mind, my say.If you don't like it, get out, get out, go away. Cause this is my site, my crib, my likes.If you don't like it, get out,Get out of my site.Follow je senang kan.I'll appreciate your kindness.THANKYOU.TERIMAKASIH :)

Friday, December 17, 2010

SANGAT SEDIH... :'(

kenapa???kenapa???kenapa???
dia buat aku macam patung je,
kamu buat SCANDAL SUNDAL..
tak sangka kamu buat macam tu terhadap saya...
 :'(
kamu keterlaluan tahu,
saya tidak tahu apa salah saya terhadap kamu,
sayang sangat kan dekat dia....GO HELL la.
da obses kannn,sooo...!!!
pegi je la...
kalau kiteorng,girl macam tu,kami akan cakap REMPITTT..
AKU TAK TAHU LA APE YANG BUAT KAU BOLEH SCANDAL...
sebelum kapel,kamu ayat2 saya kan2....awak comel la,mata awak cantik la...
KENYATAAN:MACAM BANGANG je ayat2 kamu tahu.....buat saya sakit hatii...
makin lama saya honest dengan kamu,makin buat saya KECEWE!!!
kamu tahu kenapa???
kerana saya sangat sayang kamu......!!!
OKAYY FINEEE!!!!
thank all!!!



No comments:

Post a Comment