This is my blog, my way, my mind, my say.If you don't like it, get out, get out, go away. Cause this is my site, my crib, my likes.If you don't like it, get out,Get out of my site.Follow je senang kan.I'll appreciate your kindness.THANKYOU.TERIMAKASIH :)

Monday, December 27, 2010

WEBBIE with ATHIRAH MAZLAN.

hurmm,macam mana nk cerita pasal dia hah?
okayy,i fisrt kenal dngan dia, time i nk suruh dia follow blog.huhhh
then dia ckap i will.
5 minute after that i ask again,da follow ke?
then dia cakap dia tak de blog! errr =,='
and we chat-chit-chot dalam FACEBOOK jee,
 Selepas tu, kiteorng pun da tak mahu chat-chit-chot dalam FACEBOOK.
online in YAHOO MESSANGER only ohh.
this part i really2 like it.
KAMI "WEBBIE" webcam
uwahhhhh,she look so GORGEOUS.
hahaha..
cantik kan dia,yaa yaa yaa i already know
dia cantik,lawa,comel,hottt n most important she KIND!
thank sbb da WEBBIE2 dngan i.
P/S:TAK PUAS TNGOK MUKA U ohhh. (=





owner blog punya signature okayy



No comments:

Post a Comment